Dva nova objekta za enega največjih razvojnih in proizvodnih podjetij v Sloveniji
Dva nova objekta za enega največjih razvojnih in proizvodnih podjetij v Sloveniji
HELLA Saturnus Slovenija je podjetje z več kot 100-letno tradicijo. Je del mednarodnega koncerna HELLA in eno največjih slovenskih razvojnih in proizvodnih podjetij, prav tako velja za enega največjih slovenskih izvoznikov, ki s svojimi izdelki in storitvami oskrbuje najpomembnejše svetovne proizvajalce avtomobilske industrije.
Savaprojekt s podjetjem Hella Saturnus Slovenija d.o.o. sodeluje od leta 2021, ko smo začeli z izvedbo svetovalnega inženiringa pri izgradnji visokoregalnega skladišča in logističnega objekta v Ljubljani, in sicer znotraj obstoječega industrijskega kompleksa Hella Saturnus Slovenija.
Nov logistični objekt in 40-metrsko visokoregalno skladišče znotraj tovarniškega območja Hella Saturnus v ljubljanskem središču BTC.
Investicija je bila razdeljena na 3 faze, in sicer:
- 1. faza: prestavitev obstoječega bazena požarne vode in ponikovalnega polja
- 2. faza: izgradnja logističnega objekta
- 3. faza: izgradnja visokoregalnega skladišča
Podjetje Savaprojekt je za celotno investicijo izvajalo svetovalni inženiring v pripravi in izvedbi, kar je zajemalo naslednja dela:
- urbanistične preveritve in priprava Pobude za spremembo določil obstoječega OPN MO LJ ter skrb za pravočasen sprejem pobude, ob sočasnem usklajevanju z Mestno občino Ljubljana;
- izdelava okoljske dokumentacije (Poročilo o vplivih na okolje – PVO);
- izdelava projektne dokumentacije (IZP, DGD, PZI, podpora pri izdelavi PID) za načrte vseh področij – arhitektura, gradbene konstrukcije, elektro in strojne instalacije, zunanja ureditev itd.;
- vse aktivnosti, ki so potrebne za pridobitev gradbenih dovoljenj:
– integralni postopek pridobitve GD za logistični objekt,
– klasični postopek pridobitve gradbenega dovoljenja za prestavitev bazena požarne vode in ponikovalnega polja, ter
– klasični postopek gradbenega dovoljenja za visokoregalno skladišče) - priprava razpisne dokumentacije, analiza ponudb, analiza alternativnih ponudb, priprava predloga gradbene pogodbe, sodelovanje z investitorjem pri izboru izvajalca
- izvajanje projektantskega nadzora v času izvedbe investicije
- aktivnosti, potrebne za pridobitev uporabnih dovoljenj (za vse 3 faze)
Izvedba predmetne investicije bo za investitorja pomenila pridobitev približno 10.000 m2 novih logističnih in skladiščnih površin, kar bo predstavljalo pomembno pridobitev v poslovanju podjetja.
Terminski plan izvedbe celotne investicije je bil skrbno načrtovan in predvideva fazno pridobivanje dovoljenj. Zaključek celotne investicije je predviden konec leta 2023.